Taupyk savo laiką ir vietoj užklausų patikrink DUK skyrių – labai tikėtina, kad jau atsakėme į Tave, kaip ir daugelį TEMPO naudotojų, dominantį klausimą.
Slaptažodį galite sužinoti paspaudę čia
Pagal Taisyklių 6.6.4.p., Pardavėjas turi išsiųsti prekes ne vėliau nei per 4 darbo dienas. Užsakymo statusą galite sekti savo paskyroje, skiltyje „Mano užsakymai“.
Pardavėjui neišsiuntus Prekių Taisyklių 6.6.4 papunktyje nurodytu terminu (per 4 darbo dienas), arba atšaukus Užsakymą, tinklapio Tempo.lt valdytojas grąžina Pirkėjui jo sumokėtą sumą į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas atitinkamo užsakymo apmokėjimas. Grąžinimai įprastai atliekami artimiausią darbo dieną. Jei nematote savo banko sąskaitoje grąžinimo, susisiekite el.p. pagalba@sena.lt nurodydami atšaukto užsakymo nr.).
Jei norite sužinoti, kodėl siunta jums nebuvo išsiųsta, galite susisiekti tiesiogiai su Pardavėju: spauskite prie konkretaus užsakymo esantį mygtuką „Teirautis" ir būsite nukreipti į susirašymo langą.
Pervedama suma susideda iš trijų dalių: Prekės kainos, siuntimo mokesčio bei platformos administravimo mokesčio. Plačiau su taikomais mokesčiais susipažinkite čia: https://www.www.tempo.lt/kainynas
Jei Pardavėjas kurį laiką neturi galimybės parduoti Prekių Platformoje (pavyzdžiui, atostogos, liga), nustatymuose pažymėkite atitinkamą parinktį. „Atostogų“ funkcija” negali būti įjungta ilgesniam nei 2 savaičių iš eilės laikotarpiui. Šiuo laikotarpiu Pardavėjo Skelbimai bus laikinai deaktyvuoti ir Pirkėjai negalės įsigyti Pardavėjo Prekių.
Iki užsakymo patvirtinimo (apmokėjimo) Pirkėjas gali parašyti Pardavėjui klausimus apie parduodamas prekes.
Po užsakymo patvirtinimo, žinutę vienas kitam gali nusiųsti ir Pirkėjas, ir Pardavėjas.
Platformos taisyklėse numatomas būtinas duomenų pateikimas identifikuojant vartotojus (pardavėjus ir pirkėjus), siekiant užtikrinti Pardavimo-Pirkimo sandorio skaidrumą ir kokybę.
Tempo.lt nėra tinklapyje esančių prekių (elektronikos ir t.t.) Pardavėjas.
Paieškoje suraskite jus dominančią prekę. Jei neturite klausimų Pardavėjui - dėkite prekę į krepšelį, apmokėkite bei laukite savo siuntos. Jei turite klausimų Pardavėjui apie Prekę – parašykite tiesiogiai Pardavėjui, spausdami skelbimo viduje esantį mygtuką “Teirautis”.
Pranešimas į el.paštą siunčiamas, kai esate ilgesnį laiką atsijungęs nuo paskyros. Pranešimai siunčiami apie gautus ar jūsų pačių pateiktus užsakymus.
Savo paskyros nustatymuose pateikite visus nurodytus savo, kaip Pardavėjo, duomenis (adresą, banko sąskaitą, telefono numerį, el.paštą, kt.). Vesdami adresą, rinkitės miestą iš siūlomo sąrašo. Kai užpildysite ir išsaugosite, jūsų skelbimai vėl bus matomi.
Jei duomenis esate atnaujinę, tačiau skelbimų nematote, patikrinkite, ar neįjungėte atostogų režimo funkcijos.
Jei vis dar nematysite knygų, rašykite el.p. pagalba@sena.lt
Telefono numerį, adresą, vartotojo vardą galite keisti patys paskyros nustatymuose. Norėdami keisti banko sąskaitą, vardą ir pavardę susietus su atitinkama banko sąskaita, el. paštą bei verslumo statusą parašykite el.p. pagalba@sena.lt.
Apgailestaujame, jei Jums teko susidurti su nesąžiningu pardavėju. Už skelbimų turinį ir tinkamą prekių išsiuntimą atsako pardavėjas. Jums pateikus pardavimo, kurio metu nukentėjote, informaciją (užsakymo ID, pardavėjo duomenis), patikrinsime ir imsimės veiksmų, kurių galime (pvz., blokuosime pardavėją).
Savo paskyroje, dalyje “Sąskaitos”, rasite Jums tinklapio valdytojo (UAB Horizontal media) išrašytas sąskaitas. Atkreipiame dėmesį, kad sąskaitos faktūros išrašomos tik už tinklapio valdytojo suteiktas paslaugas (siuntimas, platformos administravimo mokestis). Jei jums reikalinga sąskaita ir už pačią prekę, prašome kreiptis tiesiogiai į pardavėją. Jei turite klausimų dėl išrašytų sąskaitų, rašykite į pagalba@sena.lt arba buhalterija@hmedia.lt.
Išmokėjimai pardavėjams įprastai atliekami artimiausią darbo dieną po gauto patvirtinimo, kad užsakymas buvo įvykdytas. Jei siuntą išsiuntėte ir sekimo nuorodoje matote, kad ji buvo pristatyta, bet nematote pervedimo savo banko sąskaitoje, parašykite el.p. pagalba@sena.lt arba buhalterija@hmedia.lt(nurodydami konkretaus užsakymo nr.).
Pakeisti dėžutės dydį be papildomo mokesčio galite paštomate, siuntimo metu. Suveskite ar nuskenuokite gautą brūkšninį kodą. Atsidarius durelėms jų neuždarykite ir ekrane pasirinkite didesnio dydžio siuntos langelį.
Su taikomais mokesčiais susipažinkite čia: https://www.Tempo.lt/kainynas
Atšaukus užsakymą, kurį buvote apmokėję, jums išrašoma kreditinė sąskaita už tinklapio Tempo.lt valdytojo paslaugas (siuntimo paslaugos bei platformos administravimo mokestis). Jei turite klausimų dėl sąskaitų, rašykite buhalterija@hmedia.lt (nurodydami konkretaus užsakymo nr.).
Jei norite sužinoti, kodėl siunta jums nebuvo išsiųsta, galite susisiekti tiesiogiai su Pardavėju: spauskite prie konkretaus užsakymo esantį mygtuką "Teirautis" ir būsite nukreipti į susirašymo langą.
Jei neturite vienos ar kelių prekių, esančių gautame užsakyme, turite atšaukti užsakymą. Apie atšaukimo priežastis galite informuoti pirkėją tiesiogine žinute spausdami mygtuką “Teirautis”.
Tokios galimybės šiuo metu nėra.
Jei Pirkėjas šią informaciją pateikia Pardavėjui, pastarasis gali pakeisti kontaktinį Pirkėjo tel.nr., kreipdamasis į atitinkamos siuntų tarnybos privačių Klientų liniją.
Jei esate Pirkėjas ir jums nepavyksta susisiekti su Pardavėju, parašykite el.p. pagalba@sena.lt, nurodydami šiuos duomenis: 1) jūsų senąjį ir atnaujintą kontaktą; 2) užsakymo nr., 3) siuntos nr.
Kreipkitės į atitinkamos siuntų tarnybos privačių Klientų liniją, kuri operatyviai padės išspręsti kilusius nesklandumus.
Jei problemos nepavyko išspręsti, rašykite el.paštu pagalba@sena.lt, nurodydami užsakymo numerį bei kuo tiksliau apibūdindami situaciją. Atkreipiame dėmesį, kad dirbame darbo dienomis, nuo 8 iki 17 val.
Prisijunkite prie savo paskyros ir skiltyje “Nustatymai”, dalyje “Pranešimai” nuimkite žymą prie tų pranešimų, kurių nebenorite gauti.
Paskyrą galite pašalinti paspaudę paskyroje esančią skiltį “Ištrinti paskyrą”